BRD - Groupe Société Générale
Contactează-ne

Romana
Ghid de utilizare carduri
 
Persoane fizice > Operaţiuni curente > Carduri > Ghid de utilizare carduri     
BRD MultiPass Transport
Card de Transport
Card de credit Punct Card
Card personalizat
Card Suporter
Carduri cu CIP
Confort
e-Commerce
Instant Pay
Maestro
MasterCard BRD ePayment
MasterCard Gold Lei/EUR
MasterCard Standard LEI
MasterCard Standard EUR
Visa Classic Lei
Visa Classic USD
Visa Electron
Visa Gold Lei/USD
Ghid de utilizare carduri
Ghid de utilizare carduri

Îti multumim ca ai ales BRD-Groupe Société Générale si speram ca tipul de card pentru care ai optat corespunde exigentelor si stilului tau de viata.
În continuare îti prezentam modul de utilizare a cardului tau BRD, a serviciilor atasate de care poti beneficia, precum si regulile de securitate ce trebuie respectate în vederea protejarii banilor tai.

Pentru informatii suplimentare, te poti adresa direct consilierului tau de clientela sau poti apela serviciul VOCALIS, disponibil 7 zile din 7, între orele 8:00 - 22:00 la numerele de telefon 0800 803 803, 021 302 61 61 sau *BANCA (*22622).

I. Informaţii utile

Pentru siguranta ta

Carduri inteligente cu CIP
Cardurile BRD sunt duale, fiind prevazute atât cu banda magnetica cât si cu microprocesor încorporat (cip). Aceasta tehnologie inovatoare garanteaza cel mai ridicat grad de securitate recunoscut la nivel international. Astfel, tranzactiile tale vor fi efectuate în deplina siguranta, în timp ce riscul de copiere sau contrafacere a cardului este eliminat aproape în totalitate.

Primirea cardului
Imediat ce ai primit de la consilierul de clientela cardul pentru care ai optat, trebuie sa-l semnezi pe verso în prezenta acestuia, fiind astfel protejat împotriva utilizarii frauduloase la comerciantii acceptanti. Pentru a spori gradul de securitate, cardul tau se va activa automat la prima operatiune confirmata cu cod PIN, realizata în tara sau în strainatate. Daca acest lucru nu va fi posibil, poti apela serviciul VOCALIS: (021)302.61.61, 0800 803 803 sau *BANCA (*22622).

Cardul este personal. Nu-l împrumuta unei alte persoane!

Codul Personal de Identificare asociat cardului: PIN-ul
Cardul tau are asociat un cod personal de identificare (PIN) cu caracter strict confidential, alocat de catre banca.

Important!

  • Nu divulga codul PIN sub nicio forma si sub niciun pretext unei alte persoane! Indiferent ca este vorba despre personalul comerciantului acceptant, al bancii sau al politiei, niciunul nu are dreptul de a ti-l cere.
  • Nu pastra în acelasi loc cardul si PIN-ul!


Daca PIN-ul alocat automat de catre banca ti se pare dificil de memorat, îl poti schimba oricând, la orice ATM BRD, selectând optiunea de modificare a PIN-ului.
În cazul în care ai uitat codul PIN sau a fost aflat de catre o alta persoana, adreseaza-te celei mai apropiate unitati BRD în vederea înlocuirii acestuia.

Protejeaza-ti cardul
În vederea garantarii unei bune functionari a cardului, nu-l lasa în apropierea calculatoarelor, a telefoanelor mobile sau a altor surse de câmpuri electromagnetice.
În cazul în care suspectezi ca datele de identificare ale cardului tau: numarul cardului, data expirarii, codul de securitate CVV2, CVC2 (cod de trei cifre, aflat pe spatele cardului, care poate fi utilizat pentru efectuarea tranzactiilor prin Internet sau prin comanda postala, telefon, fax) au intrat în posesia unor persoane neautorizate, îti recomandam sa soliciti înlocuirea cardului.

Valabilitatea cardului

Perioada de valabilitate a cardului tau emis de BRD este de 3 ani*. Acesta este valabil pâna în ultima zi a lunii indicate pe card, dupa mentiunea "valid thru...", aflata sub numarul de 16 cifre. În cazul îndeplinirii conditiilor prevazute de banca, cardul tau va fi reînnoit automat înaintea datei de expirare pentru a-ti permite sa beneficiezi fara întrerupere de serviciile acestuia. La reînnoire vei primi noul card; codul PIN va ramâne acelasi.

* cu exceptia cardurilor BRD-ISIC si Punct Card pentru care perioada de valabilitate este de 2 ani

închide

II. Funcţionalităţi generale

Caracteristici carduri

BRD ofera o gama completa de produse adaptate celor mai variate nevoi si exigente. Ai posibilitatea de a alege cardul care se potriveste cel mai bine cu vârsta si stilul de viata, sau poti combina avantajele mai multor carduri pentru a obtine maximum de satisfactie.

Carduri de debit
Sunt instrumente de plata prin care poti utiliza doar disponibilul de bani depus în conturile atasate acestora. Cardurile de debit pot fi atasate unor conturi curente în Lei, Euro sau USD. În plus, poti opta pentru facilitatea de descoperit de cont* prin intermediul careia dispui pe lânga fondurile proprii si de o rezerva suplimentara de bani (descoperit de cont) calculata în functie de veniturile tale.

Cardul de credit
Cardul de credit este instrumentul de plata care îti da acces exclusiv la fondurile bancii, oferite sub forma unei linii de credit. Principalul avantaj al acestui produs este perioada de gratie: astfel, pâna la 60 zile nu platesti dobânda pentru platile efectuate direct la comercianti, pe care reusesti sa le rambursezi integral în cadrul acestei perioade. În plus, pentru rambursarea creditului utilizat este suficient sa achiti doar o suma fixa lunara, calculata în functie de banii efectiv cheltuiti.

Functionalitati generale
Cardurile BRD vin echipate cu o serie întreaga de functionalitati si beneficii suplimentare:
- utilizare nationala si internationala;
- carduri suplimentare*: poti desemna utilizatori autorizati pe conturile tale prin atasarea de carduri suplimentare;
- o gama larga de operatiuni:

TIP PRODUS Moneda Plati la comercianti Plati facturi ATM, ROBO si POS Utilizare pe Internet Retrageri ATM si POS Interogare sold la ATM Obtinere lista ultimele 10 operatiuni la ATM Schimbare PIN la ATM Servicii de asistenta si asigurari atasate Posibilitate emitere card online Specificitati
CARDURI DE DEBIT DEDICATE TINERILOR
Cardul Sprint / Sprint Transport RATB / Sprint Transport" RON ** ** - - - destinat adolescentilor de 14-18 ani
Cardul 10 RON - - pentru tinerii cu varsta peste 18 ani inscrisi intr-o forma de invatamant: liceeni, studenti
BRD-ISIC RON - - - card special pentru studenti
- acces la un program international de reduceri
CARDURI DE DEBIT
Maestro / Maestro Transport RATB / Maestro Transport / Maestro Universitatea Bucuresti / Visa Electron RON - -
MasterCard Standard / MasterCard Standard Transport RATB / MasterCard Standard Transport / Card Suporter / MasterCard BRD VreauBilet / Visa Classic RON -
BRD ePayment RON - card special pentru cumparaturi online
- program de fidelitate atasat gratuit
Mastercard Standard / Visa Classic EUR / USD -
A la Carte (MasterCard & Visa) RON - card personalizat cu fotografia preferata
CARDURI DE CREDIT
Punct Card RON - - perioada de gratie
- inscriere gratuita intr-un program de fidelitate


* exceptie cardurile pentru tineri
** numai la ATM

închide

III. Ghid Operaţiuni: Instrucţiuni si Etape de utilizare

Fie că este vorba de cumpărături zilnice, plăţi facturi, plăţi pe Internet sau retrageri de numerar, le poţi face pe toate prin intermediul cardului tău BRD.

Astfel, BRD îţi pune la dispoziţie o serie de terminale bancare unde poţi utiliza cardul:

- POS: terminal instalat la comercianţi cu ajutorul căruia se pot plăti cumpărăturile şi facturile
- ATM (bancomat): terminal utilizat pentru plăţi facturi şi retrageri de numerar, dar şi consultare disponibilităţi, schimbare PIN
- ROBO: terminal utilizat pentru alimentare cont şi plăţi facturi
- Automatul Acceptator de Bancnote: terminal utilizat pentru operaţiuni cu numerar: alimentare cont şi plăţi facturi.

Mai jos regăseşti detaliate tipurile de operaţiuni pe care le poţi efectua cu cardul tău.

închide

III.A. Alimentarea contului curent la care este ataşat cardul

Alimentarea contului se face în moneda acestuia (Lei, Euro sau USD), prin:
- depunerea de numerar la orice unitate BRD/ ROBO/ Automatul Acceptator de Bancnote
- intermediul cardului la ROBO
- transfer dintr-un alt cont deschis la BRD sau la orice banca comerciala din tara sau strainatate, atât la ghiseu, cât si prin serviciile de banca la distanta

Cum alimentezi contul la ROBO/Automatul Acceptator de Bancnote:

  1. Alegi optiunea "Alimentare cont"
  2. Introduci cardul în fanta aferenta în vederea identificarii contului
  3. Introduci PIN-ul
  4. Introduci bancnotele una câte una în fanta dedicata
  5. Confirmi suma introdusa
  6. Se elibereaza chitanta cu referintele tranzactiei

Atentie! Se pot alimenta numai cardurile în RON.

închide

III.B. Tranzacţii cotidiene

1. Plata cumparaturilor la comercianti

Cardul tau este un instrument de plata, recunoscut în toata lumea si acceptat în orice locatie comerciala care afiseaza însemnele de acceptare a cardurilor comanda comanda si/sau comanda comanda:

  • poti cumpara orice produs si/sau serviciu de la comerciantii acceptanti dotati cu terminale electronice de plata (POS-uri)/imprintere.

Avantaje:

  • COMISION ZERO
  • Este sigur si extrem de simplu
  • Este comod, nu mai ai grija asigurarii numerarului necesar pentru cumparaturi

Cum se desfasoara o tranzactie cu cardul la comercianti?

  1. Prezinta cardul la punctul de vânzare al comerciantului. Reprezentantul comerciantului va verifica elementele de securitate ale cardului si va trece cardul prin terminalul electronic de plata.
  2. Introduci codul PIN si/sau semnezi chitanta dupa caz.
  3. Înainte de a semna, verifica daca suma înscrisa pe chitanta eliberata de terminalul de plata (POS) corespunde valorii cumparaturilor sau serviciilor furnizate. În cazul operatiunilor nefinalizate recomandam pastrarea chitantelor.
  4. Pastreaza întotdeauna chitantele, astfel încât sa ai o evidenta în orice moment a cheltuielilor efectuate.

Solicita comerciantului efectuarea operatiunii în prezenta ta.

Daca, din anumite motive, cardul nu este acceptat la terminalul POS al comerciantului, contacteaza unitatea BRD sau apeleaza serviciul Vocalis: (021)302.61.61, 0800 803 803 sau *BANCA (*22622).

2. Plati pe Internet

Cardul tau poate fi utilizat pentru a face cumparaturi, plati facturi, rezervari direct de pe Internet, în conditii de maxima siguranta. Pentru a-ti proteja tranzactiile online este suficient sa activezi cardul in E-Commerce BRD si sa obtii o parola suplimentara pentru sporirea securitatii.

Avantaje:

  • activarea este gratuita si nu necesita semnarea vreunui contract sau deplasarea la banca
  • beneficiezi de avantajele 3D Secure - cel mai înalt standard de securizare a platilor pe Internet creat de organizatiile internationale de carduri MasterCard si Visa

Cum activezi serviciul E-Commerce BRD?

  1. Acceseaza site-ul www.brd.ro sectiunea Persoane Fizice/Operatiuni Curente/Carduri/E-Commerce, sau direct in timpul cumparaturii online prin "Activation during shopping", serviciu ce permite activarea cardului in 3D Secure chiar in timpul cumparaturii, printr-o pagina securizata.
  2. În functie de tipul cardului pe care îl detii, selecteaza una din cele doua optiuni disponibile de activare online: MasterCard sau Visa.
  3. În ecranul de autentificare preliminara introduci: numarul cardului, data expirarii, codul numeric personal si parola initiala. Aceasta parola este formata din primele doua litere ale numelui, ultimele 6 cifre ale codului numeric personal si ultimele 6 cifre ale numarului de card.
  4. Pentru finalizare stabileste un nume de utilizator, o parola 3D Secure si un mesaj de întâmpinare din pagina de autentificare.

Retine parola definita! O vei folosi la fiecare plata online!

Cum efectuezi cumparaturi online?

  • Acceseaza site-ul de pe care doresti sa faci comanda.
  • Apasa butonul "Adauga în cos" sau "Cumpara" din dreptul produsului/ serviciului pe care îl doresti. Comerciantul va solicita completarea unui formular cu adresa de livrare si informatiile pentru facturare.
  • Urmeaza o pagina securizata unde vei introduce datele cardului:
    • numarul cardului;
    • data expirarii;
    • codul CVV2 sau CVC2 (cod de trei cifre, aflat pe spatele cardului, care poate fi utilizat pentru efectuarea tranzactiilor prin Internet sau prin comanda postala, telefon, fax);
    • user si parola 3D Secure (daca ai cardul activat în 3D Secure)
  • Daca informatiile furnizate sunt corecte si daca în contul de card ai fonduri suficiente pentru acoperirea comenzii, primesti un mesaj de aprobare a tranzactiei si suma va fi blocata pe cont, urmând a fi debitata ulterior.
  • Comerciantul este notificat de primirea comenzii si efectueaza livrarea.

Utilizând E-Commerce BRD, datele cardului tau nu vor putea fi cunoscute în niciun moment de vânzatorul virtual. Se evita astfel orice situatie în care o tranzactie ar putea fi realizata fara acordul tau.

3. Plata facturilor la POS/ ATM/ ROBO BRD

Cardul îti ofera posibilitatea de a plati facturile principalilor furnizori de utilitati din România direct la POS/ATM/ ROBO BRD.

Avantaje:

  • serviciul este GRATUIT
  • ai posibilitatea de a plati facturile direct la comerciantii unde apar însemnele Simplis Facturi comanda lista completa cu comerciantii parteneri este disponibila aici
  • poti achita oricând facturile prin reteaua de ATM / ROBO BRD.

Cum platesti facturile la POS?

  1. Prezinta cardul la punctul de vânzare al comerciantului, apoi factura în vederea scanarii.
  2. Reprezentantul comerciantului va verifica elementele de securitate ale cardului si va trece cardul prin terminalul electronic de plata.
  3. Introduci codul PIN si/ sau semnezi chitanta dupa caz.
  4. Înainte de a semna, verifica daca suma înscrisa pe chitanta eliberata de terminalul POS corespunde valorii serviciilor furnizate din factura platita. În caz contrar poti solicita anularea operatiunii si efectuarea unei noi tranzactii. În cazul operatiunilor nefinalizate recomandam pastrarea chitantelor.
  5. Pastreaza întotdeauna chitantele, astfel încât sa ai o evidenta în orice moment a operatiunilor efectuate.

Cum platesti facturile la ATM?

  1. Introduci cardul în fanta ATM-ului.
  2. Selectezi limba în care doresti afisarea optiunilor pe ecranul ATM-ului.
  3. Introduci codul PIN.
  4. Alegi optiunea "Efectuare plati":
    - Selecteaza furnizorul de utilitati/servicii
    - În functie de furnizor, introduci datele solicitate si tastezi suma înscrisa pe factura.
  5. Retragi chitanta si cardul. Pastreaza chitanta pentru a putea urmari în orice moment operatiunile efectuate.

Cum platesti facturile la ROBO?

  1. Alegi optiunea "Plata facturi"
  2. Alegi furnizorul de servicii catre care doresti sa faci plata
  3. Scanezi codul de bare de pe factura
  4. Alegi modalitatea de plata "Plata cu card"
  5. Introduci cardul în fanta aferenta
  6. Confirmi suma de plata sau introduci o alta suma
  7. Introduci PIN-ul
  8. Se elibereaza chitanta cu referintele platii

4. Retragerea de numerar

24 de ore din 24, 7 zile din 7, poti retrage numerar în reteaua de ATM-uri BRD si a altor banci care afiseaza siglele comanda comanda si/sau comanda comanda în România si strainatate. În plus poti obtine numerar prin intermediul cardului direct de la ghiseele bancilor comerciale din întreaga lume.

Cum efectuezi retrageri de numerar de la ATM?

  1. Introduci cardul în fanta ATM-ului.
  2. Selectezi limba în care doresti afisarea optiunilor pe ecranul ATM-ului.
  3. Introduci codul PIN.
  4. Alegi optiunea "Retragere de numerar": - În functie de suma de care ai nevoie, selecteaza una din valorile afisate automat pe ecran sau alege optiunea "Alta suma" si introduci manual valoarea pe care o doresti. - Suma maxima pe care o poti retrage printr-o singura operatiune poate fi diferita în functie de tipul de bancnota cu care este alimentat ATM-ul. Daca doresti o suma mai mare decât poate elibera ATM-ul, vei fi atentionat printr-un mesaj ce afiseaza suma maxima pe care o poti solicita.
  5. Îti recomandam solicitarea chitantei, pe baza careia vei putea urmari în orice moment operatiunile efectuate.
  6. Retragi cardul, suma de bani si chitanta.

Atentie!

  • Din motive de securitate, dupa a treia introducere eronata a PIN-ului, cardul va va fi blocat. În acest caz poti merge la orice Agentie BRD sau poti apela serviciul Vocalis la numerele (021)302.61.61, 0800 803 803 sau *BANCA (*22622) pentru deblocarea codului PIN.
  • Dispui de maxim:
    - 30 de secunde pentru a retrage cardul dupa încheierea tranzactiei, altfel ATM-ul îl va retine.
    - 27 de secunde pentru ridicarea numerarului. Din motive de siguranta, dupa acest interval de timp, banii vor fi retinuti de catre ATM. În acest caz, adreseaza-te oricarei unitati BRD, unde vei completa formularul "Aviz refuz de plata".
  • Pentru prevenirea utilizarii cardurilor de catre persoane neautorizate, dar si din motive de siguranta, banca poate stabili limite zilnice de retragere numerar, care difera în functie de tipul cardului.

Cum obtii numerar de la ghiseele bancilor?

În functie de programul de lucru al unitatilor bancare, poti retrage numerar prin intermediul cardului si de la ghiseele BRD sau ale altor banci care afiseaza siglele comanda comanda si/sau comanda comanda . Pentru a evita costuri suplimentare, iti recomandam sa consulti cu atentie lista de taxe si comisioane si sa folosesti cu prioritate reteaua de unitati BRD.

Operatiunile cu cardul la ghiseele bancilor se vor efectua numai în prezenta ta. Dupa încheierea acestora, nu uita sa verifici daca sumele retrase coincid cu documentele care ti-au fost eliberate. Pastreaza aceste documente pentru a le putea compara ulterior cu extrasul de cont.

Cardul tau BRD poate fi utilizat pentru retragere numerar si în strainatate la ghisee bancare.

Retragerea de numerar la ATM-urile sau ghiseele bancare din strainatate se efectueaza în moneda locala, iar înregistrarea în cont se realizeaza în moneda în care este emis cardul.

închide

III.C. Consultare disponibilităţi

Consultare disponibilitati

  1. Consultarea soldului contului
    Poti consulta soldul contului curent la care este atasat cardul tau, în orice moment, de la orice ATM/ ROBO BRD, prin serviciile de banca la distanta Vocalis, Mobilis, BRD-Net sau prin intermediul extrasului de cont.
  2. Consultarea ultimelor operatiuni efectuate
    Poti vizualiza ultimele 10 operatiuni efectuate cu cardul la ATM-urile BRD, sau lista completa a acestora prin intermediul serviciilor de banca la distanta sau a extrasului de cont.
închide

III.D. Alte funcţionalităţi

Cursul de schimb valutar

În cazul în care efectuezi o operatiune ce implica schimb valutar, poti consulta/ calcula cursul de schimb valutar de la data efectuarii operatiunii în baza cursului aflat pe site-ul www.brd.ro sau pe site-urile organizatiilor internationale de carduri. Modalitatea de calcul a cursului de schimb pentru operatiuni internationale (sau nationale în alta valuta decât cea a contului) cât si cursul de schimb cumparare/ vânzare aplicat de banca pentru operatiunile cu carduri sunt disponibile pe www.brd.ro.
Important!
Debitarea din contul atasat cardului a valorii operatiunilor efectuate cu cardul, se face în momentul primirii raportului de decontare pentru aceste operatiuni. Cursul de schimb existent la data autorizarii tranzactiei poate sa difere de cursul de schimb de la data decontarii tranzactiei.

Extrasul de cont

Daca doresti sa vizualizezi totalitatea operatiunilor înregistrate pe contul la care ai atasat cardul, poti solicita extrasul de cont în orice unitate BRD, sau trimiterea acestuia de catre banca via e-mail prin serviciul Vocalis, sau prin Posta la o adresa indicata de tine. Ai dreptul de a contesta orice tip de tranzactie (POS/ATM/ROBO), daca aceasta nu s-a finalizat, dar o regasesti pe extrasul tau de cont. În acest caz, adreseaza-te oricarei unitati BRD, unde vei completa formularul "Aviz de refuz la plata".

Schimbarea PIN-ului la ATM-urile BRD

Daca PIN-ul alocat automat de catre banca ti se pare dificil de memorat, îl poti schimba de la orice ATM BRD, selectând optiunea de modificare a PIN-ului.

Regenerarea PIN-ului uitat

În cazul în care ai uitat codul PIN, poti solicita un cod nou la orice unitate BRD sau apelând serviciul Vocalis. În vederea validarii acestuia este necesara realizarea unei operatiuni cu noul cod PIN la orice bancomat BRD.

închide

IV. Pierdere/furt card

În cazul pierderii sau furtului cardului:

  • pe teritoriul României:
    anunta imediat banca, apelând de urgenta numerele de telefon (021)302.61.61, 0800 803 803, *BANCA(*22622), unde teleconsilierii nostri îti stau la dispozitie cu toate informatiile necesare pentru blocarea/înlocuirea cardului.
  • în strainatate:
    apeleaza de urgenta banca la numarul de telefon +4021.302.61.61 sau contacteaza telefonic Centrele de asistenta* MasterCard sau VISA

Daca detii un card BRD de tip Visa Classic, MasterCard Standard, BRD ePayment sau Punct Card, ai acces la un pachet de Servicii de urgenta în strainatate:

  • înlocuirea în maxim 48 de ore a cardului pierdut prin transmiterea acestuia la o locatie stabilita de comun acord.
  • asigurarea în regim de urgenta a unei sume de bani pentru a face fata cheltuielilor neprevazute.

Din momentul anuntarii bancii cu privire la pierderea/furtul cardului, vei fi absolvit de orice raspundere cu privire la operatiunile efectuate ulterior cu acesta.

* Accesând site-urile www.mastercard.com si www.visaeurope.com poti obtine o lista cu peste 75 de numere de telefon gratuite. Aceasta este disponibila atât în aeroporturi cât si în alte locatii de interes turistic din întreaga lume.

închide

V. Servicii de asistenţă şi asigurări ataşate cardurilor

Daca ai optat pentru un card BRD de tip Visa Classic, MasterCard Standard, BRD ePayment sau Punct Card, ai acces gratuit la un pachet complex de servicii de asistenta si asigurare de calatorie, oferit de BRD împreuna cu AIG Europe Limited Londra - Sucursala Bucureşti. Astfel, la emiterea cardului, vei primi Nota de Informare si voucher-ul de asigurare.
Iata acoperirile de care beneficiezi*:

  • deces - accident
  • invaliditate permanenta partiala - accident
  • cheltuieli medicale de urgenta - accidente si îmbolnaviri
  • servicii de asistenta în toata lumea (disponibile 24/24 h)
    • consultatie medicala telefonica
    • informatii privind serviciile medicale
    • programare pentru consult medical
    • internare în caz de urgenta medicala
    • transport medical de urgenta
    • repatriere medicala

Pentru a accesa aceste servicii poti apela 24 de ore din 24, societatea de asistenta Travel Guard la numarul de telefon specificat pe fata voucher-ului de asigurare pe care l-ai primit odata cu cardul. Voucherul trebuie completat pe verso cu numele si prenumele tau, data nasterii si perioada asigurarii. Etapele pe care trebuie sa le urmezi:

  • pasul 1 - apeleaza numarul de telefon înscris pe voucher-ul de asigurare;
  • pasul 2 - indica numele si prenumele tau, numarul politei de asigurare înscris pe voucher, detalii de contact (adresa si numarul de telefon la care poti fi gasit) si o prezentare succinta a evenimentului petrecut;
  • pasul 3 - compania de asistenta va lua masurile care se impun si te va informa cu privire la acestea.

Recomandare: Pastreaza voucher-ul de asigurare în acelasi loc unde tii si cardul.

Important! Ai acces la aceste servicii prin simpla detinere a cardului. In plus, nu mai este necesara încheierea unei alte asigurari de calatorie.

*Pentru detalii consulta Nota de Informare

pdfNota de informare asigurare calatorie AIG carduri standard
pdfNota de informare asigurare calatorie AIG MasterCard Gold

închide

VI. Servicii opţionale

A. Pachete de produse si servicii BRD

Poti include cardul, în functie de profilul tau, într-unul din pachetele de produse si servicii BRD: Clasic, Select, Sprint, Student, Drum Bun. Astfel, beneficiezi de multiple avantaje bancare (reduceri de comisioane, dobânzi preferentiale, operatiuni si servicii gratuite), precum si extrabancare (reduceri la partenerii BRD).
BRD are oferte dedicate pentru elevi (pachetul Sprint), studenti (pachetul Student) si pentru persoanele care lucreaza sau studiaza în strainatate (pachetul Drum Bun).

B. Asigurarea Confort

Confort este o asigurare optionala pentru cardurile de debit, cu valabilitate atât pe teritoriul României, cât si în strainatate. Aceasta este oferita de BRD împreuna cu societatea de asigurari Komercni Pojistovna, prin intermediul broker-ului în asigurari Gras Savoye România.

Asigurarea acopera:

  • Operatiunile frauduloase efectuate ulterior pierderii / furtului cardului
  • Furtul de numerar cu agresiune al sumelor retrase cu cardul de la ATM
  • Cheltuielile de refacere a cardului
  • Cheltuielile de refacere a documentelor personale si/sau cheilor pierdute/furate odata cu cardul

C. Servicii de banca la distanta

1. Serviciul BRD SMS Banking

Prin acest serviciu ai acces permanent la conturile tale deschise la BRD, direct de pe telefonul mobil conectat la una din retelele Orange, Vodafone, Cosmote sau Zapp. Ai posibilitatea sa:

  • consulti soldul contului si ultimele 5 operatiuni creditoare/debitoare
  • accesezi informatii utile despre cursul valutar si produsele bancii
  • primesti alerte despre operatiunile efectuate în cont (inclusiv cele efectuate cu cardurile atasate)

2. Serviciul de Internet Banking: BRD-Net

Prin intermediul oricarui calculator conectat la reteaua Internet poti accesa în mod securizat serviciul BRD-Net, la adresa www.brd-net.ro.

Astfel, în calitate de titular sau împuternicit, ai la dispozitie o situatie detaliata a conturilor cu care ai aderat la acest serviciu: conturi curente, conturi cu card de credit atasat, conturi colaterale, depozite si linii de credit.

Cu BRD-Net poti efectua în deplina siguranta:

  • transferuri intra si interbancare, indiferent de valuta în care sunt deschise conturile
  • plati catre Trezorerie
  • plata facturilor catre furnizorii de utilitati si servicii agreati de banca
  • vizualizarea informatiilor referitoare la soldul conturilor tale
  • vizualizarea operatiunilor efectuate pe conturi
  • creare depozite
  • schimburi valutare

3. Serviciul telefonic Vocalis

Printr-un singur apel telefonic ai acces la conturile tale deschise la BRD. Astfel, poti efectua:

  • plati facturi
  • viramente intra si interbancare
  • constituire depozite
  • primirea extrasului de cont prin e-mail
  • blocare sau deblocare card în cazul pierderii/ furtului
  • deblocare PIN
  • detalii despre operatiunile bancare efectuate
  • subscriere produse bancare: carduri, pachete, etc

În plus, primesti informatii utile referitoare la oferta BRD de produse si servicii, indiferent unde te afli.
Formeaza unul din numerele: 0800 803 803, (021) 302 61 61 sau *BANCA (*22622).

D. Serviciul Simplis Debit

Prin serviciul Simplis Debit, facturile tale de utilitati pot fi prelevate automat din contul deschis la BRD. Astfel, uiti de grija platii lunare a acestora si te poti bucura de mai mult timp liber.
Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar sa închei în prealabil un Acord de Debitare Directa cu furnizorul de utilitati, în cadrul caruia vei stabili împreuna data si intervalul de timp în care doresti sa achiti factura.
Ca urmare, BRD va debita automat contul tau cu contravaloarea facturii emise.

Pentru a consulta lista facturierilor pentru care acest serviciu este disponibil, adreseaza-te consilierului tau de clientela.

închide

Reţea Unităţi
Reţea Bancomate
Contactează-ne

 printează pagina